Backoffice medewerker

MBO / MTS

Capelle aan den IJssel

2.100-2.400

40

Vast, Detavast

Starter / Junior

Functieprofiel

Ben jij administratief sterk, heb je graag contact met klanten? Lees dan snel verder, we zijn namelijk op zoek naar een Backoffice Medewerker voor 40 uur per week in Capelle aan den IJssel.
Het salaris bedraagt € 2.100-2.400.

Jouw nieuwe werkgever is voor zowel de particuliere als de zakelijke klanten al meer dan 100 jaar betrouwbare partner als het gaat om verlichting en lichttechniek. 
Daarbij bouwen ze voort op langdurige klantrelaties en een sterk verkoopnetwerk. Je kan de producten van jouw nieuwe werkgever onder andere terugvinden in de lokale bouwmarkt, als bij groothandelaren. Inmiddels zijn ze in meer dan 140 landen actief.
Of het nu gaat om armaturen, lampen, schakelaars of elektrische componenten, ze zijn je graag van dienst. 

Wat ga je doen? 

Als medewerker backoffice is je functie behoorlijk allround, zo ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de mailings, opstellen van offertes maar ook het bestellen van kantoor artikelen.
Je geeft ondersteuning aan je collega's daar waar nodig, als je het leuk vindt kan je ook ingezet worden op de frontoffice.
Daarnaast ben je samen met je collega's van de backoffice verantwoordelijk voor:

  • Boeken van reizen en overnachtingen
  • Bijhouden klantenbestand in ons CRM systeem
  • Algemene correspondentie
  • Maken van Purchase Orders
  • Overige secretarieel gerelateerde werkzaamheden
     

Functie-eisen

Wij zoeken iemand met de onderstaande capaciteiten / opleidingen. Heb je dat niet maar zie je jezelf wel in deze functie passen? Neem dan even contact op. Wellicht kunnen we je opleiden. 

  • MBO werk- en of denkniveau bij voorkeur richting management assistent en/of secretarieel
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Servicegericht en nauwkeurig
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands (moedertaal)
  • MS office (Word, Outlook, Excel, PPT)
  • Kennis van SAP is een pré

Aanbod

Wij bieden een markt conform salaris volgens de in het bedrijf geldende CAO. ADV dagen, pensioen, vakantiegeld en vakantiedagen. Daarnaast bieden wij ofwel een detacheringsovereenkomst voor langere tijd of gaat je direct bij één van onze opdrachtgevers in dienst. Bij iedere tijdelijke overeenkomst via Ymatch houden wij rekening met; 

  • Pensioenregeling
  • Bonusregeling
  • 25 vakantie dagen per jaar
  • 8,33% vakantiegeld
  • Extra ADV dagen volgens de geldende CAO 
  • Reiskosten / Onkosten vergoeding a 0,19 cent
  • Op termijn een vast contract. (Wij werken altijd naar een overname direct in dienst)
  • Voor deze functie is het salaris € 2.100-2.400 (dit is altijd afhankelijk van jouw ervaring)
  • Overige voorwaarden geldend bij de opdrachtgever

(Het unieke nummer van deze vacature is: 3011)

Geïnteresseerd?

✅ Binnen één werkdag reactie op jouw sollicitatie! 

✅ 85% van onze kandidaten komt in vaste dienst bij onze opdrachtgevers!

✅ Altijd persoonlijk contact met één van onze recruiters!

Contactpersoon: Foto

Jennifer van Erkel

Recruitment Consultant

06 340 85 406

Solliciteer direct

4.7 uit 5 sterren - van 289 Google reviews

Wat mag jij van ons verwachten?

Zoeken in 4685 vacatures


Typ een zoekterm in en druk op enter