Aftersales medewerker
Functieprofiel
Voor een van onze opdrachtgevers zijn we momenteel opzoek naar een aftersales medewerker. Het bedrijf houd zich bezig met de bouw van specifieke verpakkingsmachines. Je taken en verantwoordelijkheden zullen onder andere bestaan uit het beantwoorden van klantenvragen, het oplossen van eventuele problemen en het verlenen van technische ondersteuning. Je zult deel uitmaken van het team dat verantwoordelijk is voor het uitvoeren van reparaties en het plannen van onderhoudsbeurten, je gaat hen op de juiste manier informeren zodat zij ook op de beste manier hun werk kunnen uitvoeren.
Wij zoeken iemand die klantgericht is en goed kan communiceren. Je moet ook technisch onderlegd zijn en ervaring hebben met het oplossen van problemen. Bovendien moet je flexibel zijn en in staat zijn om onder druk te werken.
Wat ga je doen?
- Beheer onderhoudscontracten
- Geplande monteurswerkzaamheden voorbereiden (eenvoudig technisch)
- Inkomende aanvragen per mail/telefonisch afhandelen
- Werkzaamheden/ onderdelen offreren die door onze monteurs bij klanten zijn geconstateerd
- Voorbereiden van deze werkzaamheden na verkoop
- Beheer onderdelenmagazijn (inkoop/verkoop)
- Beheer eigen offertes
- Administratieve taken
Functie-eisen
Wij zoeken iemand met de onderstaande capaciteiten / opleidingen. Heb je dat niet maar zie je jezelf wel in deze functie passen? Neem dan even contact op. Wellicht kunnen we je opleiden.
- Je beschikt over MBO denk- en werkniveau
- Je heb affiniteit met techniek
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pré
- Je hebt de wil om te leren
- Enige ervaring met computers is gewenst aangezien je hier veel mee bezig bent
Aanbod
Wij bieden een markt conform salaris volgens de in het bedrijf geldende CAO. ADV dagen, pensioen, vakantiegeld en vakantiedagen. Daarnaast bieden wij ofwel een detacheringsovereenkomst voor langere tijd of gaat je direct bij één van onze opdrachtgevers in dienst. Bij iedere tijdelijke overeenkomst via Ymatch houden wij rekening met;
- Pensioenregeling
- 25 vakantie dagen per jaar
- 8,33% vakantiegeld
- Extra ADV dagen volgens de geldende CAO
- Reiskosten / Onkosten vergoeding a 0,19 cent
- Op termijn een vast contract. (Wij werken altijd naar een overname direct in dienst)
- Voor deze functie is het salaris € 2000 - 3000 (dit is altijd afhankelijk van jouw ervaring)
- Overige voorwaarden geldend bij de opdrachtgever
(Het unieke nummer van deze vacature is: 3704)
Geïnteresseerd?
✅ Binnen één werkdag reactie op jouw sollicitatie!
✅ 85% van onze kandidaten komt in vaste dienst bij onze opdrachtgevers!
✅ Altijd persoonlijk contact met één van onze recruiters!
Nigel Ruijters
Recruitment Consultant