Administratief Medewerker
Functieprofiel
Hallo nieuwe administratieve medewerker!
Ben jij nauwkeurig, georganiseerd en heb je sterke administratieve vaardigheden? Wordt een waardevolle toevoeging aan het team van onze partner als Administratief Medewerker en neem de volledige verantwoordelijkheid voor het administratieve proces, van begin tot eind.
De rol concentreert zich op de Service-afdeling. Hier worden diverse inspecties en keuringen uitgevoerd aan hijs- en hefmiddelen, kranen, en valbeveiliging bij onze klanten op verschillende locaties.
Jouw inzet achter de schermen is cruciaal voor een vlekkeloze administratie. Je bent het centrale aanspreekpunt. Taken omvatten onder andere het opstellen van orderbevestigingen en het gereedmaken van uitgevoerde opdrachten voor facturatie. In samenwerking met de werkvoorbereiders draag je zorg voor een correcte afhandeling van opdrachten. Je onderhoudt regelmatig contact met klanten en collega's (servicemonteurs) door vragen te beantwoorden en gemaakte afspraken te beheren en verwerken.
Wij zijn opzoek naar een Administratief Medewerker in Rotterdam. Het betreft een functie voor 40 uur per week en het salaris bedraagt € 2500 - 3500.
Wat ga je doen?
- Je stelt offertes en orderbevestigingen op.
- Je zet inkoopopdrachten van klanten om in orders.
- Voer je administratieve werkzaamheden uit voor de desbetreffende afdeling.
- Controleer administratieve gegevens en corrigeer je deze zo nodig.
- Beantwoord klantvragen over uitgevoerde opdrachten en de (status) van de administratie.
- Beheer de productcertificaten van klanten in ons certificatensysteem.
- Je hebt dagdagelijks contact met collega’s om ze administratief te ondersteunen.
- Dagdagelijks contact met klanten, enerzijds om werk binnen te halen en anderzijds voor aftersales.
- Je beheert de mailbox van de afdeling.
Functie-eisen
Wij zoeken iemand met de onderstaande capaciteiten / opleidingen. Heb je dat niet maar zie je jezelf wel in deze functie passen? Neem dan even contact op. Wellicht kunnen we je opleiden.
- Mbo 4 werk- en denkniveau in administratieve richting.
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een (soortgelijke) administratieve functie.
- Goede computervaardigheden (o.a. MS Office en Excel).
- Goede contactuele vaardigheden.
- Goede communicatieve skills en staat stevig in je schoenen.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal (woord en schrift), Engels is een pre.
Aanbod
Wij bieden een markt conform salaris volgens de in het bedrijf geldende CAO. ADV dagen, pensioen, vakantiegeld en vakantiedagen. Daarnaast bieden wij ofwel een detacheringsovereenkomst voor langere tijd of gaat je direct bij één van onze opdrachtgevers in dienst. Bij iedere tijdelijke overeenkomst via Ymatch houden wij rekening met;
- Pensioenregeling
- 25 vakantie dagen per jaar
- 8,33% vakantiegeld
- Extra ADV dagen volgens de geldende CAO
- Reiskosten / Onkosten vergoeding a 0,21 cent
- Op termijn een vast contract. (Wij werken altijd naar een overname direct in dienst)
- Voor deze functie is het salaris € 2500 - 3500 (dit is altijd afhankelijk van jouw ervaring)
- Overige voorwaarden geldend bij de opdrachtgever
(Het unieke nummer van deze vacature is: 5042)
Geïnteresseerd?
✅ Binnen één werkdag reactie op jouw sollicitatie!
✅ 85% van onze kandidaten komt in vaste dienst bij onze opdrachtgevers!
✅ Mogelijkheid tot direct in dienst bij de opdrachtgever zonder detachering!
✅ Altijd persoonlijk contact met één van onze recruiters!
Sonny Pistoor
Consultant Commercie en Office