Technisch Administratief Medewerker

MBO / MTS

Berkel en Rodenrijs

2.500 - 3.500

32 - 40

Vast, Detavast

Midcareer / Medior

Functieprofiel

Wij zijn opzoek naar een Technisch Administratief Medewerker in Berkel en Rodenrijs, Zuid Holland, Het betreft een functie voor 32 - 40 uur per week en het salaris bedraagt € 2.500 - 3.500.

Wat ga je doen? 

Als Technisch Administratief Medewerker speel je een cruciale rol in het soepel laten verlopen van diverse administratieve taken rondom de oudste zelfstandige beveiligingsorganisatie van Nederland. Jij bent verantwoordelijk voor de planning van monteurs, contracten met leveranciers en het ondersteunen van klanten. Geen enkele werkdag is hetzelfde en juist die variatie spreekt je enorm aan. Je kunt een breed scala aan taken verwachten, waaronder: 

  • Het vlekkeloos verzorgen van alle klantcontacten, of ze nu via mail of telefoon binnenkomen
  • Jezelf onderdompelen in de wereld van administratie, waar je storingen en onderhoudsbonnen verwerkt in de database
  • Het feilloos verwerken van serviceopdrachten in de database
  • Het toewijzen van onderhoudsrondes aan monteurs en het bewaken van het klantoverzicht 
  • Het direct inschakelen van monteurs bij storingen of andere moeilijkheden 
  • Het bestellen van benodigde materialen voor de monteurs op de logistieke afdeling 
  • Administratieve ondersteuning bieden aan de commerciële buitendienst, zodat zij kunnen schitteren in het veld

Functie-eisen

Wij zoeken iemand met de onderstaande capaciteiten / opleidingen. Heb je dat niet maar zie je jezelf wel in deze functie passen? Neem dan even contact op. Wellicht kunnen we je opleiden. 

  • Je hebt een MBO-3 opleiding afgerond, in de richting van administratie
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar 
  • Je bent servicegericht en kan je verplaatsen in een ander; jij bent de persoon waar zowel collega's als klanten graag mee samenwerken
  • Je bent georganiseerd en weet altijd precies wat er moet gebeuren
  • Je hebt minstens twee jaar ervaring in een technisch ondersteunende en administratieve rol
  • Je hebt kennis van ERP/CRM systemen, ervaring met AFAS is een pré

Aanbod

Wij bieden een markt conform salaris volgens de in het bedrijf geldende CAO. ADV dagen, pensioen, vakantiegeld en vakantiedagen. Daarnaast bieden wij ofwel een detacheringsovereenkomst voor langere tijd of gaat je direct bij één van onze opdrachtgevers in dienst. Bij iedere tijdelijke overeenkomst via Ymatch houden wij rekening met; 

  • Pensioenregeling
  • 25 vakantie dagen en 13 ATV dagen per jaar
  • 8,33% vakantiegeld
  • Reiskosten / Onkosten vergoeding a 0,23 cent
  • Veel verantwoordelijkheid en vrijheid binnen jouw functie
  • Een fietsplan (elke drie jaar de mogelijkheid om een fiets aan te schaffen)
  • Op termijn een vast contract. (Wij werken altijd naar een overname direct in dienst)
  • Voor deze functie is het salaris € 2.500 - 3.500 (dit is altijd afhankelijk van jouw ervaring)
  • Overige voorwaarden geldend bij de opdrachtgever

(Het unieke nummer van deze vacature is: 5285)

Geïnteresseerd?

✅ Binnen één werkdag reactie op jouw sollicitatie! 

✅ 85% van onze kandidaten komt in vaste dienst bij onze opdrachtgevers!

✅ Mogelijkheid tot direct in dienst bij de opdrachtgever zonder detachering!

✅ Altijd persoonlijk contact met één van onze recruiters!

Caitlin Schuit

Junior Consultant Office & Commercie

c.schuit@ymatch.nl

+31 6 14167502

Solliciteer direct

4.7 uit 5 sterren - van 289 Google reviews

Wat mag jij van ons verwachten?

Zoeken in 4685 vacatures


Typ een zoekterm in en druk op enter